Cu sau fara sentimente?

Ieri am avut numai discutii in contradictoriu…”cum poate un barbat sa faca sex fara sentimente?”. Raspunsul a venit din mai multe directii “tot asa cum poate si o femeie”. Apoi am primit personal niste lamuriri aditionale de genul “nici un barbat nu poate sa faca sex fara sa nu simta ceva”.Evident ca asa e. Oamenii nu se imperecheaza doar de dragul “senzatiei”…asta e clar.

“Din pacate pentru voi femeile, noi avem aceeasi senzatie la orgasm si cand ne masturbam, si cand facem sex”. Hai nu zau?Si eu am acelasi orgasm si cand ma masturbez, si cand fac sex/dragoste. Haha! Dap, ati citit bine :) mai exista si din asta…si-anume dragoste. Am ascultat de dimineata “unde dragoste nu e, nimic nu e” si inca ma simt siropoasa. E drept ca sexul e mult mai bun atunci cand oamenii se mai si iubesc dar inca e la mare concurenta cu sexul fara alte implicatii. Depinde ce-ti doresti…o noapte nebuna fara inhibitii, sau una de genul celei din Titanic ?

Sexul fara sentimente nu e nicidecum mecanic, e pur fizic, e dorinta carnala, si poate fi practicat de catre ambele parti. Mi se pare absurd sa ai pretentii din partea unui barbat sa se implice “sentimental” cand jumatate din sangele lui se afla in pantaloni (asta in conditiile in care dimensiunea conteaza).

Si atunci primesc inca un pont: “mi-ar placea sa am acces in mintea unui barbat, sa vad cam ce gandeste”. O Doamneeee! Inca mai credeti ca vreti sa stiti exact ce gandesc barbatii? Ati vazut filmul acela cu Mel Gibson in care citea sutele si miile de ganduri feminine? Ei bine reduceti la un stadiu mult mai simplist situatia.

NU sustin ca eu as stii ce e in mintea lor, insa pariez ca nu-si bat capul, si nici nu-si incarca memoria cu atatea detalii per milimetru partat precum noi. N-au nevoie!

Published in: on octombrie 17, 2008 at 8:49 am  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: http://cevorbarbatii.wordpress.com/2008/10/17/cu-sau-fara-sentimente/trackback/

Feed RSS pentru acest post.

4 comentariiScrie un comentariu

  1. Offf, daca as sta sa scriu ultimii 2 ani (pe care tu ii stii)…m-ar spanzura 90% din femei..
    Barbatii nu!

  2. cu sau fara? sentimente bineinteles … pai fetelor daca avem un sentiment de respingere fata de voi cu siguranta nu o sa vrem sa v-o punem … daca este sentimentul este neutru sau cat de cat ceva atractie atunci *poate* o sa vrem sa v-o punem … o sa fiu crucificat de femei din cauza acelui *poate*, o sa urlati ca nu e adev ci cu *siguranta* am vrea sa v-o punem … nu e chiar asa din pct meu de vedere … bun intervine concetratia de alcool prezenta in sange si gradu de NF care pot influenta sentimentul de antipatie si sa-l aduca in unul neutru aparand in joc acel *poate* …

  3. LOL!gradul de nefe?mai…eu as vrea sa traiesc intr-o lume in care barbatii NU vor sa mi-o puna :)
    but…i’m just a bitch :)

  4. cred ca daca toti barbatii de pe lumea asta nu ar mai fi asa dornici mereu de sex, i-ar asalta femeile prin ambuscada si nu i-ar mai lasa sa doarma pana nu isi fac treaba cu ele :D


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

